Nuffnang : Terhangat Masa Kini

Jumaat, 22 Januari 2016

Menyanyi Sambil Tayang Aset - Individu Tampil Mohon Maaf


KOTA KINABALU – Dalam masa kurang daripada 48 jam selepas persembahan ‘dedah payudara’ menjadi viral di media sosial, Papai CiEcie tampil memohon maaf.

Permohonan maaf itu dibuat menerusi Facebooknya sambil menggesa orang ramai untuk berhenti menyebarkan video tersebut.
Ini berikutan tindakan menayangkan payudaranya kepada orang ramai ketika menyanyi berpunca daripada insiden di luar jangkaannya.

Dia menjelaskan bahawa niatnya adalah untuk menghiburkan orang ramai, selain membantu buskers untuk mengumpul dana.

“Saya ingin perbetulkan saya bukan menayang atau mempamerkan payudara saya di khalayak ramai tetapi mikrofon terlalu rendah dan susah dibetulkan dan secara tidak sengaja akhirnya payudara saya terkeluar.

“Anda boleh lihat sendiri di Youtube di mana saya sendiri memperbetulkan pakaian saya,” kata Papai CiEcie.

Dia juga melahirkan rasa kecewa dengan komen tidak betul yang disifatkannya bertujuan untuk menjatuhkan dia dan keluarganya.

Bagaimanapun, dia akan bersikap profesional dan bertemu dengan pihak berkuasa untuk memberikan penjelasan yang sebenarnya.

Ketua Polis Daerah Kota Kinablu, Asisten Komisioner M. Chandra semalam menasihatkan agar individu tersebut datang berjumpa dengan pihak polis bagi membantu siasatan dalam kes itu.

Kes itu disiasat mengikut Seksyen 294 Kanun Keseksaan kerana melakukan perbuatan lucah di khalayak ramai, yang membawa hukuman penjara tiga bulan, atau denda, atau kedua-duanya, jika sabit kesalahan. 

– TheRakyatPost

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nuffnang : Terhangat Masa Kini 3

busuk