Nuffnang : Terhangat Masa Kini

Jumaat, 18 Mac 2016

Wak Doyok Kantoi "Bergaya" Dengan Barangan Palsu?

Malu woi! Malu! Mana nak letak muka ni? Selebriti tempatan yang kita dok ingat memiliki gaya hidup yang mewah.. Realitinya hanyalah palsu semata-mata, menipu peminat yang tak tahu apa-apa..

U’olls nak tahu Wak Doyok ni adalah salah seorang selebriti yang suka pakai barang yang nampak mewah, tapi kenyataannya barang itu adalah palsu.. Viral kat media sosial bila ada satu akaun Instagram yang guna nama @the.watch.police menyiasat siapa saja golongan yang bajet mewah yang pakai jam jenama mewah tetapi palsu..
Wak Doyok adalah salah seorang artis yang sangat suka pakai jam palsu tau u’olls.. Bila dah dikantoikan the.watch.police, Wak terus block dorang ni.. Wei Wak, ko kan hidup mewah, pakai kasut mahal dan baju jenama mahal.. Takkan jam mewah pun ko tak mampu beli?

Entah-entah semua baju, kasut dan jam mewah tu Wak beli yang palsu punya.. Iyerlah, Miss A yang marhaen ini mana nak tahu beza yang mana satu baju original, kasut dan jam original.. Bila ada invidivu yang dedahkan perkara sebenar baru kami tahu.. Hahaha..

Memalukan la Wak, kalau tak mampu sekali pun nak beli barang mewah.. Jangan nak ‘show-off’ sangat kat media sosial, konon-konon ko mampu.. Ke ko ini pun tergolong dalam golongan ‘MLM’, buat bisnes perniagaan macam ini kan kena nampak mewah.. Padahal pakai semua palsu je pun..

- MissA/UtaraNews.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nuffnang : Terhangat Masa Kini 3

busuk