Nuffnang : Terhangat Masa Kini

Jumaat, 5 Jun 2015

VIDEO : TUN M Memalukan Diri Sendiri Di Program Nothing Tu Hide!


Tak terfikir seorang negarawan akan mengambil tindakan sepertimana yang Tun M lakukan hari ini.


Hahaha...riuh rendah org bertanya Najib kat mana? Najib kat mana? Kononnya Najib lari takutkan Tun dlm prog Nothing To Hide.... Hahaha...


Tapi biasalah adat org Melayu, gelojoh dan pantang rezki depan mata. Disuap skit, terus je nak bedal. Macam dam aji. Suap satu, mkn. Suap lagi, makan. Akhirnya disapu keliling kita ni.

Sbb itu x pasal2 tetamu naik pentas hijack prog org.

Hahaha....



Dalam game ada game. Nice try bro

Khairul si balaci kpd balaci



5 June 2015.

Program Nothing to Hide yg sepatutnya berlangsung pada jam 9.00 pagi tadi di PWTC terpaksa di batalkan penganjur atas arahan Ketua Polis Negara. Pembatalan program tersebut hanya di ketahui umum melalui Twetter Tan Sri Khalid @KBAB51 pada jam 08.53 pagi tadi kira kira 7 minit sebelum majlis berlangsung.

Lebih 1500 orang yg hadir merasa kecewa sehingga menimbulkan  ketegangan dan melahirkan suara tidak puas hati terhadap penganjur.

Satu sumber pdrm yg boleh di percayai memberitahu bahawa pihak polis mengesan terhadap unsur unsur cubaan sabotaj terhadap Perdana Menteri dengan melakukan beberapa perkara yang boleh mencetuskan suasana panas dan tindakan tertentu yang di rahsiakan oleh pihak polis.

Jika di imbas kembali bagaimana bekas presiden Us, George W.Bush di baling kasut sewaktu sedang berucap pada tahun 2008, kemungkinan cubaan yang sama untuk memalukan Perdana Menteri juga boleh berlaku.

Pihak PDRM @KBAB51 di jangka akan mengadakan sidang akhbar bagi memberi penjelasan lanjut.

Sekian.

1 ulasan:

  1. KAMI SEKELUAR TAK LUPA UCAP PUJI SUKUR KEPADA ALLAH S,W,T DAN TERIMA KASIH BANYAK KEPADA AKI,RUSLAN KARNA NOMOR GHOIB/RITUAL YANG AKI, BERIKAN 4D (8301) BENAR BENAR TEMBUS 100% DAN SAYA MEMENANGKAN 230 RIBU RINGGIT ALHAMDULILLAH, SEKARANG SAYA BISA BALIK INDONESIA DAN MEMBELI RUMAH DAN KERETA WALAUPUN SAYA CUMA TKI YANG BEKERJA DI KILANG SELANGOR MALAYSIA, INI ADALAH KISAH NYATA DARI SAYA.JIKA ANDA PENUH KEPERCAYAAN DAN KEYAKINAN SILAH ANDA TELEPON LANGSUNG AKI RUSLAN SALEH DI NOMOR (_+_6_2_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_)KERANA DIA ADALAH SUHU SPIRITUAL TERKENAL DI INDONESIA ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI
    JADI TEMAN YANG DALAM KESUSAHAN JANGAN PERNAH PUTUS ASAH, KALAU SUDAH WAKTUNYA TUHAN PASTI KASIH JALAN’TERIMAH KASIH..



    JIKA ANDA BUTUH ANGKA RITUAL 2D 3D 4D 5D 6D DI JAMIN 100% JEBOL ATAU PUNYA MUSTIKA GHAIB INGIN DIPAKAI MENARIK UANG BILAH BERMINAT TELEPON AKI RUSLAN SALEH NMR (_0_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_) ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI

    BalasPadam

Nuffnang : Terhangat Masa Kini 3

busuk