Nuffnang : Terhangat Masa Kini

Isnin, 12 Oktober 2015

Artis Baru Menangis Ketika Ditahan Polis Suspek Pengedar Dadah


“Saya bukan pengedar dadah! Ketika direman, saya menangis siang malam memikirkan kerjaya lakonan yang baru bermula mungkin hancur berkecai. Masa depan saya gelap. 

Saya bertambah sedih apabila ibu bapa di kampung terpaksa menanggung malu besar.


“Saya direman 11 hari kerana kes ini besar. Apabila berita penahanan saya menjadi viral, terutama di laman maya, ia memberi impak besar kepada kerjaya.

KECOH dunia hiburan tempatan apabila pelakon baru, Mimi Lana ditahan pihak polis baru-baru ini atas dakwaan memiliki bahan terlarang yang dijumpai dalam rumah sewanya.

Namun menurut Mimi, dia sebenarnya hanya mangsa sementara suspek kini masih ditahan.

Menjelaskan perkara tersebut, Mimi berkata pada hari kejadian dia baharu sahaja pulang daripada menjalani penggambaran di Pulau Pinang sehingga menyebabkannya keletihan lalu tertidur.

Ada maklumat yang disebarkan tidak benar. Saya kecewa apabila dianggap seperti penjenayah, sedangkan saya ditahan bagi membantu siasatan,” ulasnya lagi.

Suspek yang turut menyewa bersama Mimi sehingga kini masih lagi ditahan pihak berkuasa untuk siasatan menyeluruh mengenai kes tersebut.

Mimi merupakan pelakon yang sedang meningkat naik namanya yang baru-baru ini muncul dalam drama bersiri Ku Tinggalkan Cinta Di Okinawa, gandingan bersama pelakon Hanis Zalikha dan Sharnaaz Ahmad.

1 ulasan:

  1. KAMI SEKELUAR TAK LUPA UCAP PUJI SUKUR KEPADA ALLAH S,W,T DAN TERIMA KASIH BANYAK KEPADA AKI,ZYHE MAULANA KARNA NOMOR GHOIB/RITUAL YANG AKI, BERIKAN 4D (8301) BENAR BENAR TEMBUS 100% DAN SAYA MEMENANGKAN 230 RIBU RINGGIT ALHAMDULILLAH, SEKARANG SAYA BISA BALIK INDONESIA DAN MEMBELI RUMAH DAN KERETA WALAUPUN SAYA CUMA TKI YANG BEKERJA DI KILANG SELANGOR MALAYSIA, INI ADALAH KISAH NYATA DARI SAYA.JIKA ANDA PENUH KEPERCAYAAN DAN KEYAKINAN SILAH ANDA TELEPON LANGSUNG AKI ZYHE MAULANA DI NOMOR (0852-9827-5599)KERANA DIA ADALAH SUHU SPIRITUAL TERKENAL DI INDONESIA ATAU KUNJUNGI WEPSITE ~KLIK DISINI~
    JADI TEMAN YANG DALAM KESUSAHAN JANGAN PERNAH PUTUS ASAH, KALAU SUDAH WAKTUNYA TUHAN PASTI KASIH JALAN’TERIMAH KASIH..


    JIKA ANDA BUTUH ANGKA RITUAL 2D 3D 4D 5D 6D DI JAMIN 100% JEBOL ATAU PUNYA MUSTIKA GHAIB INGIN DIPAKAI MENARIK UANG BILAH BERMINAT TELEPON AKI ZYHE MAULANA NMR (0852-9827-5599) ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI PAKAR MUSTIKA

    BalasPadam

Nuffnang : Terhangat Masa Kini 3

busuk